Autocamper

Åben for Autocamper

Gråsten Sejlklub byder Autocamper velkommen, hvor der i perioden den 1. maj til 30. september er der åben for autocamper.

Autocampler pladser

Langs med buskene, ned mod havneområdet, findes der 5 afmærkede pladser til autocamper. Ved hver af de 5 pladser findes der et 10 amp. strømudtag.

I fald der måtte være en Autocamper ved hver af 5 afmærkede pladser, kan havnemesteren kontaktes for at finde en evt. løsning.

Gæstefaciliteter

Besøgende i autocamper er velkommen til at benytte klubbens faciliteter, under hensyntagen til evt. klubaktiviteter. Planlagte klubaktiviteter fremgår af klubkalenderen.

Tømning af toiletter

Vest for klubhusets køkken findes der en afløbsrist, hvor det er muligt at tømme toiletter og holdingtanke.

Registrering og betaling

Det er ikke muligt at foretage reservation.

Ved ankomst aflæses elmåleren og ved afrejse betales der for det aktuelle strømforbrug.