Gæstesejlere

Åben for gæstesejlere:

I perioden 1. april til 30. oktober er der åben for gæstesejlere i Gråsten Sejlklub.

Havn og bropladser:

I sejlklubben findes der 94 havnepladser. Heraf er enkelte havnepladser faste gæstepladser, mens de øvrige pladser kan betragtes som ledige, når pladsen er markeret med et grøn skilt inde ved broen.

Pladsen vil under et ophold kunne ændre sig til rødt, hvilket betyder at pladsen ikke længere betragtes som ledig, og at gæsten forventes at forlade pladsen inden for 48 timer. Havnefoden vil informere gæstesejleren om dette.

På ydersiden, ved de nordligliggende pladser, skal man være opmærksom på, at blot 10m ud fra pælene er der meget lavvandet.

Broerne er oplyst og der er vand og el tilgængeligt på broen, ligesom der også er redningsudstyr på broerne.

Gæstefaciliteter:

Gæstesejlere er velkommen til at benytte klubbens faciliteterne, under hensyntagen til evt. klubaktiviteter.

Klubaktiviteter fremgår af klubbens kalender.